Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 11 februari 2012

God morgon !!

Nu är det stora grejer på gång, Jonas ska åka iväg och kolla på en sak. Kanske blir det något av det =))




Idag hoppas jag att Emma ska bli bättre hon har varit sjuk så länge....
Hon har fått pencelin men det hjälper inte och blir hon inte bättre tills måndag ska hon ta prov för köttelfeber...



Igår kväll gjorde jag smörgås tårta...


Gjorde två en utan räkor ;)


Jag tänker på den där stackars hunden som jag hittade i en plast säck undrar hur den dog
Det kan inte vara en "vanlig" människa som gjort det...???
Någon som inte haft råd att kremera hunden....

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar