Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 6 februari 2012

Det går inte ihop :-0

Ett par kompisar till oss vill att vi ska följa ned till Italien och gardasjön i maj. Jätte skoj =)


Jonas och Janne ska träna cykel och vi andra (en fam till) ska sola och semestra...
Daniel följer inte med.


Men....
Dom vill åka den 5 maj och då går jag dryg period, jag kan inte ta ledigt då det går alldeles för många semester dagar då!!!
11 dagar går det åt, nu är det så att jag har inget sparat och vill naturligtvis vara ledig i sommar.....
Jag var inne ett tag på att jag och Emma skulle åka ner senare men då krockar det med ett hundläger som vi anmält oss till.....????
Måste bestämma mig idag..

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar