Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 9 december 2011

Varg noja...

Jag fick lite panik när jag började tänka efter, jag jobbar varenda helg fram till jul och när ska vi ut och handla julklapparna???


Jag går två 70 Tim veckor. men nästa vecka går jag av månd morgon 06.00 och går på nya dryg perioden fredag morgon kl 06.00.


Nästa vecka ska jag fixa lite julmat sånt som går att göra i förväg :-)


Vi har två vargar som stryker omkring uppe i skogen och jag är inte rädd för själva vargen utan att de ska ta Molly för hon springer och far överallt. Först hade jag henne kopplad men så kan jag inte ha det. Hon måste få springa, jag försöker att hålla henne nära mig. Rolex får inte gå lös för sitt ben skull.
Att det är varg är helt säkert kommer från en pålitlig källa. Det som är konstigt är att de går inne bland husen. Tycker inte att de ska göra så men rävarna gör ju så.....???
Igår var vargarna nere vid sop stationen och det är iallafall 3-4 km bort men i förrgår var de på en åker här bara 200 m bort. Förra veckan så skrev de om dem i lokaltidningen då var de uppe i rönningen och över skogen är det bara ca 2 km. De håller sig i krokarna här....


Det var iallafall inte mina hundar den här ggr =))


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar