Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 12 december 2011

Lucia 13/12

Jag fick en sån fin bild via sms på min brors yngsta son Sebastian som stjärngosse :-)


Det var även en video där han sjöng lucia sånger jag
tror Sebbe kommer att bli en artist, sjunger så fiiint :-)

Lusse katterna jag bakade för ett par veckor sen är slut. Idag bakade jag saffrans bullar med mandelmassa, dom blev faktiskt jätte goda.


Nu måste jag börja fixa lite till jul, köttbullar ska göras i morgon, hade tänkt koka knäck men det är slut på strösocker och jag har ingen bil ;(
Det blir bråda dagar har bara tills fredag på mig då går jag på en ny dryg period och jobbar fram till dan före jul. När man jobbar tycker jag att jag inte hinner något, det är matlagning och ut med hundarna sen är dagen slut.


På onsdag ska vi åka till Västerås och handla julklappar.
Den här granen har jag köpt för ca: 10 årsedan för 5 kr och köpte bara två. Såg liknande för 300 spänn.


Jag har precis läst ut nyaste Camilla Läckberg, kanon bra. Jag köpte den till Emma i present men läste den själv först, typiskt mammor eller hur :-)


Det här är en idiot hund enligt min son....ler


Jag skickade ut honom att gå på långpromenad med Molly för jag hade inte tid. Jag är noga med att hundarna ska få ordentligt med motion varje dag.
Tror ni hon skötte sig??
Nä, hon bajsade mitt på stan, skällde på en hund och drog i kopplet som en galning ;)
Daniel var riktigt arg när han kom hem. Hon är väldigt omöjlig just nu....
Det är väl trots åldern :-))

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar