Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 16 december 2011

Fredag!




Jaha, då är det fredag och jag går på min andra drygperiod den här månaden slutar nästa fredag kl 06.00....


Det blir lite tajt med tiden till allt som ska göras till jul.


Alla bloggare skriver om dagen outfit min är blåa verkstads kläder =))
Egentligen behöver man inte så mycket att ha på sig. På jobbet är det blåställ och hemma hundkläder.



Jag har varit utan bil i hela december vi får inte av fälgarna :-(
Det är lås mutter på dom och själva nyckeln gick sönder, jaha bara och beställa en ny. Men den gick också sönder på första försöket. Jonas har provat med allt vet inte hur många timmar han tillbringat med att få av dem ????
Nu har han lyckats få av två hjul iallafall
Hoppas att det kommer funka med de två hjulen som är kvar.
Trevlig helg !!
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar