Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 13 december 2011

Ledig dag :-))




Idag har jag stekt köttbullar pä 2kg köttfärs...



Gjort lite knäck...



Provade att göra en marsipan gris....ler


Jag har surfat lite om vargar för dom har sett vargen igen ovanför oss i skogen. Idag blev det stads promenad. Jag funderar på om man skulle skaffa sig en pistol med lösa skott.
Undra om man måste ha licens för en sån ??
Jag ska fråga Jonas bror han är polis..
Jag hittade lite otäcka bilder på vad vargen gjort...


Jag hatar inte vargar tycker de är fina djur men är sååå rädd om mina hundar.





Jag undrar hur stor chans det är??
Jonas morbror har berättat om två tjejer som var ute och red i Leksand där han bor. De stötte på en varg och fick in sina hundar under hästen.
Gissa vad vargen gjorde, jo den la sig för att vänta ut dem. Riktigt finurliga djur, men de lyckades skrämma iväg den. Men han följde efter dem en bra bit....

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar