Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 1 december 2011

Lite av allt 

Hej nu var det ett tag sen jag bloggade men det händer inte så mycket nu.


Jag har pysslat lite ned att göra advents fint annars har jag bara jobbat och åkt fram och tillbaka till Strömsholms djursjukhus.


Rolex ben blir inte bra utan bara värre och värre nu börjar jag att bli riktigt orolig. Vi ska dit i morgon bitti igen. Hans ben har börjat att lukta ....


Imorgon ska jag säga att jag inte vill ha gips mer.


Emma köpte en ny vinterjacka och naturligtvis vill jag också ha en sån =)


Visst passar hon bra i röd?



Var till Åsby handels trädgård och där hade de mina jul kuddar för 199 kr och jag gav bara 79 kr....ler
Kände mig så nöjd ett tag men sen såga jag dem för 59kr uppe på stan :-(


Emma önska sig en one piece overall i julklapp vi får väll se om tomten kommer med en :)








Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar