Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 25 december 2011

God fortsättning 

Årliga fotot framför granen, fast nu är det två hundar som ska "pinas"....ler


Rolex satt sig när jag tagit ett foto så gick han tänkte nog att ett räcker....


Nu är man mätt....


Vi har ätit och ätit...





Ibland undrar jag varför gör man så mycket med mat??


Lilla Molly fick i sig lite för mycket igår hon spydde på min nya vardagsrums matta.
Hon åt även upp sitt stora ben.



Tomte jävel.....
Tomten höll på att skrämma livet ur Molly, hon flydde i panik och tänkte den böveln gillar jag INTE..


Oops, Gud vad hon skämdes när hon upptäckte
att det var matte :-)



Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar