Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 18 augusti 2010

Tradera

En av anledningarna till att jag springer på loppisar är att jag vill ha tag på vita uppläggnigsfat till min tallrikshylla. Det här fatet hittade jag på Tradera och vann betalade det idag, så hoppas jag får det till helgen....
Det blir lite dyrare på Tradera eftersom frakten tillkommer och man vet inte riktigt vad man får eftersom man köper på bild.......

3 kommentarer:

  1. Lycka till kram sussi.

    SvaraRadera
  2. Man kan hitta mycket fint på Tradera,detta fat var jättefint.Imorgon ska jag och en kompis ut på lite loppisrunda,och till en fin affär som jag hittade på bloggen den heter BUTIK ÖSTERGÅRDEN och ligger 4mil bort hoppas vi hittar något fint där.

    Ha det bra

    Marlene

    Marlene

    SvaraRadera
  3. Tackar så mycket för det fina kommentarerna, jag tror fatet blir bra visar bild sen...
    Kramar Annelie

    SvaraRadera