Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 29 augusti 2010

Kupolen

Jag och dottern var till Borlänge i går och Kupolen, jag köpte lite tyg och tillbehör till Tilda ängeln som jag snart ska sy. Funderar på att förstora mönstret och göra en stor ängel har sett det i böckerna.
Det blev en höstjacka till mig, den var i så bra material eftersom jag är ute så mycket med hunden så vill jag ha nåt som passar alla väder. Naturligtvis var den dyr från en märkes affär. Fick lite dåligt samvetet och ringde till Jonas före han sa: Köp den och det gjorde jag....ler
Emma shoppade loss ordentligt och nu vet jag hur man ska göra hennes Visa kort fungerade inte så jag fick betala det mesta.....hmm Vi måste till banken och fixa kortet, det är nog avmagniteserat...
Det går sakta men framåt med Emmas rum, jag har inte varit till Hedins ( mitt gamla arb.) än och köpt spån skivan till säng gaveln måste göra det.....

Funderar på ett väggord till väggen.....

1 kommentar: