Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 1 augusti 2010

Renovering

Istället för att åka på auktion idag så har jag bestämt mig för att renovera Emmas rum hon har velat det länge och vädret är regn och sol om vartannat. Hela familjen har åkt på rally så jag är själv hemma.
Det kanske inte är så kul att ha hjärtan på sitt rum när man är 15 år och dessutom rosa.....ler
Här är en dammig bloggerska, alltså jag har inte grått hår....än
Tyvärr så måste jag avbryta slipningen ett tag blev hungrig ska gå och laga iordning kyckling.

2 kommentarer:

  1. exakt så hade min dotter i rummet bården och rosa tapet. nu har jag bytt rum så nu har hon vitt och en turkos fond vägg. Jag är jätte nöjd. Lycka till jag är nyfiken på bilder sen.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att göra iordning tjejens rum. Är hon med och väljer färger och stil!?
    Spännande att se resultatet sen!

    Våra utemöbler var furu innan de blev vitmålade. Mycket snyggare nu!!!
    Ha en skön söndagkväll!
    Kram

    SvaraRadera