Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 12 augusti 2010

Inte klart än-tar lite tid

Emmas rum är långtifrån klart hon köpte en ny sängbotten idag, säng gaveln ska jag göra bara jag får tid, och hennes ben till sängen har vi skickat efter från ellos men de har inte kommit än.
Idag har jag fyllt två st smörgås tårtor (stora) till svärfars kalas som han ska ha i morgon jag tar bilder på dem sen när jag garnerat dem och det gör jag i morgon bitti.

Det här gamla skrivbordet köpte jag på auktion förra sommaren det var helt nergånget med tjockfärg. Jag fick det till ett hyfsat pris och var överlycklig när jag kom hem. Men, jag förstod varför sen när jag började jobba med det slet som ett djur innan det blev färgfritt och jag kunde måla det vitt. Jag lärde mig iallafall något....ler

1 kommentar:

  1. Tack för dom fina orden från dig. Gud vilken fint skrivbord. Den skulle jag vilja ha. Ja den soffan skulle jag också vilja ha.Ha en bra dag i morgon på jobbet. Jag börjat på tisdag.

    SvaraRadera