Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 15 augusti 2010

Köks soffa

Fin.........
Jag har länge varit på jakt efter en kökssoffa, men har inte hittat den som jag tänkt ut i huvudet, den här fina soffan finns på blocket men den var för dyr istället 5500 kr. Jag hade tänkt mig ett renoveringsobjekt till en billig penning.... Men den får gärna se ut som denna :=) Idag är det sista dagen på semestern börjar imorgon. Igår var det strålande sol men inte idag lite kallt faktiskt Jonas är i Norge och tävlar i Nordiskamästerskapen i Cykel hoppas det går bra för honom och Emma har jobbat hela helgen på Golfbanan. Jag ska snart ut och titta efter lite kantareller...
Den här kudden vill jag ha med helst 4 st och de kostar 539 kr st så det blir ingen :=(
Skulle passa på kökssoffan..... Jag håller på att måla min piano pall så den är snart klar.

1 kommentar:

  1. Hoppas att du hittar en soffa tillslut.
    Kuddarna var jätte snygga, men vilket pris....
    Har du tur kanske du kan hitta ngt tyg på metervara som är liknande.

    Ha det bra i kantarellskogen. Själv ska jag på släktträff.

    Kramar

    SvaraRadera