Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 11 augusti 2010

Lite av varje

Den här lampan köpte jag på auktion i vintras för 20 kr och lampskärms stommen köpte jag på loppis för också 20kr. Jag sydde en lampkjol av en gammal panel-längd som jag inte ville ha nå mer. lampfoten var i guldfärg när jag köpte den så den blev vit sprayad. En billig lampa :=)


Igår var vi på cykeltävling igen
Det finns en ärtåker alldeles brevid och jag kunde inte låta bli att palla lite det är ju så gott

Fin natur, det blir automatiskt när solen lyser...

Min fina son var med..
Sen på kvällen blev det lite tid i bäver dammen det är såååå roligt att sitta där och titta på dem hur de beter sig


1 kommentar:

  1. Fina Tildor du gör!!:)
    Jag gillar också att sy Tildor:)
    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera