Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 26 mars 2010

Snart Påsk

Jag har fixat ett litet påskpynt i förväg som påminnelse att våren kanske snart är här men på nyhetsmorgon sa de att det var mer snö på väg in.....trökigt.
Tulpaner är fina när de är nya men sen ser de för ursla ut...

Den här hushållspappers hållaren är såååå fuuul, har tänkt att köpa ny länge men det har inte blivit av.
Så-varför inte måla den? Ska ner i källaren och göra det snart.
Jag prenumenerar på " Allt i hemmet"fick tidningen idag brukar läsa den på jobbet men ska ju inte jobba förränn måndag, så jag tror jag kryper upp i soffan med en kopp kaffe och en filt sen.
Eftersom jag är ledig idag och ensam hemma så har jag ingen lust att laga lunch åt mig själv så jag tog fram en pizzabit som blivit över förut och fryst. Vi äter tillsammans hela familjen i kväll och då blir det en plankstek.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar