Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 19 mars 2010

Fredag...Tjoho!!

Den här veckan har det bara blivit äta, jobba och sova + promenera med Rolex som jag har lust att strypa ibland. Han beter sig som en IDIOT, jag blir såååå arg. Fast han börjar att bli bättre den lilla rackaren. Han tror att han är tuff men en fegis är vad han är.....
Min dotter har hämtat ut ett pkt med sina kläder från H&M, Väskan har jag också köpt fast svart. Det var faktiskt jag som köpte den först hon säger alltid att jag bara härmar henne :=)
Men som mamma tror man att man ska bli lika fin i samma kläder....hm, ibland ser man bara dum ut.

En bild från i somras när Emma och hennes kompis badar i polen, jag längtar dit. Imorse när jag kom hem och gick ut med Rolex var det så skönt ute varmt, ljust och en massa fågel kvitter.
Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar