Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 27 mars 2010

Godislördag...igen..hehe

Vi äter ju bara godis på lördagar och då blir det en hel del.
Så jag har fixat till en kladdkaka till efterätt.
Jag färgade håret idag det blev lite brunare, man börjar ju få nåt grått strå här och där.
Satt i vita dun i påskriset, målningen av hushållsrullen blev inte bra skulle skruva fast den under och drog för hårt att den gick sönder, så är det när man är stark :=)..........
Egentligen skulle jag åkt till Avesta på loppis idag men struntade i det. Men i morgon blir det nog Auktion jag ska höra med Sandra om hon ska dit.
Den här mormors skålen håller jag på att bjuda på, få se hur mycket den går för. Jag har velat ha en sån länge men på Auktionen går de så dyrt hoppas att det blir billigare på Tradera. Jag har flera på ggr där har dem under bevakning. men vill inte ge för mycket så annars går det fler tåg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar