Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 7 mars 2010

Auktionen i Broarna !

Här är auktionen som vi brukar gå på. Det var fullt hus och mycket med folk....

Klart att lillasyster ville följa med vi tänkte bara åka dit och titta lite men blev kvar i 5-timmar


Den här karmstolen var jag sugen på men den blev för dyr.
Vi lastade in våra fynd Sandra hade en kartong till som inte är med på bild med kaffe servis i.
Klädkorgen är min med alla saker i....ler
Emmas komentar när jag kom hem var; , mamma nu får du ge dig! hehe
Likörglasen, lampetterna och den guldfärgade lampfoten är det som jag skulle ha resten är sånt som man fick med på köpet, jag glömde tvättkorgen....ler
Lampfoten ska bli vit och lampetterna tror det blir jättefina ska sy en fin lampskärm till.
Jag funderar på om jag ska ställa mig på loppis det börjar bli fullt överallt nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar