Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 6 mars 2010

Min nya kamera!!


Här är en bild på två bästa kompisar.

Idag har jag vari ute och testat min nya kamera den funkar bra och är liten och lätt att ta med sig. Bra nät man bloggar.


Imorse åkte vi till volvo och tittade på bilar tanken var att jag ska ha en ny bil.


Min gamla 850 ska Daniel få ta när han blir klar med körkortet. Han fyller 18 på onsdag.

Den här vill jag så klart ha men 400.000 nja....ska nog kolla om det finns billigare...hehe

Det blev ingen bil så jag åkte på Loppis istället passar min plånbok mer....ler

1 kommentar:

  1. hej du får visa sen hur du syr lampskärmen..ja jag älskar den där modellen också den är så läcker.Oj vad du har fyndat kul. Ha det så bra.

    SvaraRadera