Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 30 mars 2010

Cykeltoken!!

Jaha, då har jag skjutsat iväg Jonas han ska till Syrien och cykla med cykelklubben.
Ett annorlunda land att åka till tycker jag....Lite sorgligt vi är inte vana att vara ifrån varanndra så länge -2 veckor.........
De ska flyga hela natten byta plan i Ungern vid kl tolv och är framme i Syrien 04.15.
Dom skulle vara 9 killar men en blev sjuk. En av killarna är från Syrien och har ordnat med allt jag hoppas de får en bra resa. Jonas närmsta vän Janne är också med det känns skönt.
De ska först vara 3 dagar i Damaskus och träna sen ska de cykla från stad till stad. Det blir nog skoj för dem och dessutom uppleva landet på ett annorlunda sätt.....killarna lever för cykelsporten, undra hur bruna de kommer att vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar