Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 1 november 2009

Vi tog tåget till Stockholm, först satt jag mig på förstaklass tyckte liksom att det var finast där...ler. Blev ivägkörd fick sitta i en annan vagn(: Men, men man kan ju inte fatta allt heller det var så där 20 år sedan man åkte tåg till Sthlm.
Det var ju jätte bekvämt och lätt tänker inte ta bilen nå mer det är bara krångligt Billigt var det med 458kr för mig och Emma tur och retur.

2 kommentarer:

  1. Hej !

    har kollat lite på din blogg. Jättefina inredningsgrejor och möbler du gjort !
    : Marina

    SvaraRadera
  2. Hej Annelie!
    Vilken fin blogg du har.Har varit här och kikat lite.Jätte fint du gör hemma.Jag gillar ju också vitt.Roligt att gå på Loppis och fynda och sen hem och måla om.........
    Brukar också roa mig med det.
    Hoppas att jag kan få in den här komentaren.Har provat nån gång men inte lyckats.
    Ha det gott och hälsa familjen
    Kram Susanne ( Veijos fru,skratt)

    SvaraRadera