Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 7 november 2009

Far är rar, Pappa i huset har bestämt sig för att göra sin tårta själv (första ggr) he he...
Själv gick jag ner i källaren och målade mina loppis fynd som jag gjorde i Falun
Jag har fått mitt överkast från Ellos vitt och snyggt, kuddarna var visst väldigt stora 65*65 cm det hade jag inte kollat. Ska sy nån mer kudde när jag får tid.
Mina Tilda tomtar, de är inte färdiga ....ler


Idag var vi och tittade på en gymnasie skola som Emma funderar på att söka. Vilken skola dom hade papegojor som jag älskar och grisar, hästar, kossor ormar, kaniner, råttor, ödlor
fiskar ja allt. Tänk om jag hade kunnat sökt en sån skola det skulle passa mig...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar