Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 21 november 2009

Idag har det varit sol ute och jätteskönt först var Jonas ute och cyklade sen när han kom hem så gick jag en långpromenad med Rolex och hyrde film till kvällen. Det blir Wallander fast Jonas inte gillar filmerna men jag och Emma gör det....

Emma har piggnat till lite, febern är inte lika hög nu och hon har varit uppe en pytte liten stund.
Det känns skönt..


Den här nöt knäpparen hittade jag när jag satt och surfade, skulle behöva den för Jonas är tokig i nötter och dom skräpar så hemskt..

Panik, skulle beställa den här Nusnäs ljusstaken men funderade på om jag skulle ha två eller en.

När jag skulle beställa den så var den SLUT...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar