Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 15 november 2009

Pinsamt!!

Idag åkte jag och Emma ner till hembyggdsgården och kikade. De hade gjort så julfint och det var jätte, jätte mycket med folk där. När vi skulle backa ut med min gamla skruttibang bil så fick jag motostopp, så att jag stog tvärs över parkeringen för alla bilar.....Gissa om bil j-vln startade? du, pinsamt den bara hackade, det kom gubbar och sköt undan den så att de kom ut med sina bilar. Fick lov att ringa Jonas så att han fixade igång den...Är det någon som vill köpa en Volvo 850-93, den är billig idag....ler Fick trösta mig med att åka hem och baka....

Lite lussekatter....

Jätte goda blev de iallafall,

Nu ska jag sätta på kaffe och titta på film och käka lussekatter och glömma den fula bilen där ute....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar