Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 24 november 2009

Nu är allt klart med min älskade farmors begravning det blir på en fredag. Det är så synd om farfar de har varit gifta i 64 år och levt för varandra........ Han har varit så duktig och tagit så väl hand om farmor när hon blev dålig.. Farfar är 88 år och pigg som en hundvalp...ler ......
Jag kan inte åka och hälsa på för vi har ju svininfluensan i familjen Emma har piggnat till men nu är Daniel risig och Jonas sa att han kände sig hängig nu...
Sov gott farmor.....
Det känns så konstigt utan dig....
Du fanns alltid där för mina frågor,
Hur ska jag nu göra Laxen i jul....
Du hade gröna fingrar och visste allt om blommor...
Lagade den godaste maten av alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar