Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 1 november 2009

I fredags var jag och Emma till Stochholm och shoppade loss bland allt folk. Det var kul förutom att jag drog igång larmet på en Canada Goose affär visste inte att jackorna var larmade tänkte prova ut stl efterson vi ska köpa jackor från Kina men icke sa nicke så lätt var det inte att få prova heller. Märks att man är lantis....


Min dotter bjöd mig på en ridtur på Islandshästar ute hos Lollo i Bastmora i söndags. Hon har hjälpt till och bära in hö och fått present kort.Det var jätte kul. Vi red i över 1 timme och jag hade en häst som heter Jupiter. Han kunde sin sak så det var bara att hänga med. Jag tror jag blev lite biten ska nog rida igen....ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar