Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 19 november 2012

Utebelysning!

Jag går och funderar på om jag ska ta och sätta upp ute jul-belysningen redan nu??

Fast först ska jag ut och ta en gran till mjölkkrukan på framsidan.

Jag tycker det är rätt kul att fixa och trixa till julen och ett år få hade vi alldeles för mycket belysning ute, jag skämdes lite då :-))

Men de finns dom som är värre :))

Lagomt är bäst !!
Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Nämen, Annelie, är det verkligen det... Kan det verkligen bli för mycket... hahaha! Ja, kanske du har rätt... En medelväg är väl kanske bäst, just vad gäller belysning i alla fall. Ska bli spännande att se ditt hus utanpå, när det är julpyntat!

    Kraam

    SvaraRadera