Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 3 november 2012

Godmorgon ;)

Idag är det slö lördag eller kanske inte, vi har lite att göra...
Såg en fin bild på Facebook ;))


Jag ska ut ned djuren i skogen en sväng...


Måste också träna lite med Molly vi ska ju snart tävla igen..


I helgen har vi tänkt;
- byta däck på tre bilar
- fixa lite i tvätt stugan
- promenader med hundarna
- träna hundarna
- baka.... Pust det känns som även den här helgen flyger iväg..
Vi hade sån tur och fick tag på dubbdäck till Daniels bil som bara gått en vinter till bra pris.

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Hallå Annelie!
    Puh, det var mycket som skulle hinnas med!
    Du har förresten fått en utmärkelse av mig!

    Kraaam

    SvaraRadera