Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 22 november 2012

Grå Muligt!

Idag är det grått ute igen, typiskt november väder.
Det står mycket på min lista idag..
Ska till Norberg och byta ut två fyllningar i tänderna(dyrt), iväg och lägga ett åker spår till Molly det sista före tävlingen på lördag.
Handla mat till helgen.
Jag har även rivit av alla mattor och tvättat dom så då måste jag ju torka alla golven på eftermiddagen innan jag lägger på dem...


Jag var iväg och tränade lydnad igår kväll igen med Molly och hon kändes lite loj det gjorde hon i tisdags med???
Jag undrar om jag tränar för hårt med henne, jag lägger ett par tre timmar varje dag men då räknar jag med promenaderna och spår, fast vi spårar inte varje dag... :)


Jag ska nog låta henne vila lite efter lördags tävlingen i Norrköping.
Den 8 dec ska vi göra tävlings debut i lydnadsklass 1...så då gäller det att få in ställande under gång till dess =) men det har vi tränat på förut..
Imorgon går jag på drygperioden igen med början på daghelg fast på lördag har jag semester...

Kram Annelie

4 kommentarer: