Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 2 november 2012

Julkänslor!

Ute idag regnar det och är grått jag ska snart upp på stan och handla lite till helgen. Jag borde inte ha jul känslor i detta väder men det har jag.


Tycker det är så roligt att pyssla till julen.
Jag har köpt två nya adventsljusstakar till köket som jag suktat på i ett par år... ;)


Nu funderar jag på nya julgardiner men kan inte bestämma mig, förra året var jag eld ock lågor och skulle ha dom översta men de var slut överallt, nu finns dom men det finns fler också :-))


Så.... Vilka är finast :)


Lite gulligt med randiga också...





Dom nedresta finns på Ellos men blir det lite för vitt kanske eller...??



Nya stols dynor till jul vill jag oxå ha,..... Ler



Jag får fundera vidare, nu upp på stan och handla sen bör det av till skogs med hundarna vi ska spåra och gå långpromenad.

Trevlig helg!!

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Vilka fina julgardiner! Jättesvårt att välja, förstår ditt dilemma! Log lite när jag såg stolsdynorna... Har såna överallt hemma, året om! Jättefina!

    Ha en fin helg!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera