Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 14 november 2012

Synd om den :(

Den här vargen åkte vi ut för att försöka se...
Men körde fast i skogen som f-n vi fick gå jätte långt i mörkret och då menar jag mörker. Det var kolsvart ;)
Inte såg vi nån varg heller...


Vargen har gått runt i Vad bl.a. Vid skolan så nu är folk hysteriska..
Jag tror det är en ung vilsen varg eftersom han inte har vett att fly.


Igår beslutades det att den ska skjutas, jag är emot sådant.... Men, samtidigt är det inte ett normalt beteende från vargen. Det jag kan tycka är att de har så bråttom, han har ju bara dykt upp ett par gånger??
Han har inte gjort nåt heller bara snokat runt, den kanske skulle vandra vidare om de väntade lite ???


Jägarna är så skjutgalna :(


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar