Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 31 januari 2012

Västerås, skogen och varg jakt!

Idag är jag ledigt och det är så skönt, hade en tid inbokad på Västerås lasarett så jag åkte dit en snabb sväng. Det var -14 ute så mina hundar fick vara kvar hemma.


Jag hann med mycket fast jag bara var där i 2 Tim. Vill ju så gärna ha ett köksbord ett vitt :-)


Vill ju ha en ny soffa med en grå ;) av den här måste jag ha två...
Föresten jag vill nog ha allt tror ja.....ler


Var iväg en liten snabbis på loppmarknad och då var det verkligen lopp marknad, hittade ingenting !


När jag kom hem lyste solen och tempen låg på -4 helt perfekt dag att gå ut på långpromenad med hundarna. Jag trotsade vargen och gick långt.
Skulle ta en fin bild på dem i solen..... Men hur ser de ut =)


På kvällen efter maten åkte jag och Jonas iväg till ett varg rikt område med en jättestark lampa för att kolla efter varg, vi ger oss inte förrän vi sett en...
Hundarna var med ;)


Vi såg färska spår igen och tog ut Rolex för att kolla hur han reagerade men han visade inget speciellt.


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar