Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 16 januari 2012

Lite ledighet mitt i veckan!

Pust nu är drygveckan gjord med 3st 12 timmars natt som avslut...
Imorse gjorde vi en repris jag bäddade upp och gick och borstade tänderna när jag kom tillbaka ???


Jaha, Molly trodde det var till henne igen =)
Visst ligger hon skönt, jag ville inte flytta på henne så jag sov på golvet .
Nej då, det var hon som fick flytta på sig =)


Rolex skulle aldrig hoppa upp i sängen....



Jag är så sugen på den här gardinkappan i köksfönstret
till sommaren, bilden är lite dålig på webb butiken så jag har avvaktat... Vet inte riktig vilken färg det är men gillar kappan =)


Jag sitter som ett kolli i soffan med kaffekopp nr 2..
Det sliter med nätter eller också är det åldern.... Nä måste vara nätterna :))
Jag ska snart ta mig i kragen och gå ut och träna lydnad med Molly.

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar