Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 24 januari 2012

Blandat =)




Fick en i'de när jag satt och kollade på nätet om pallen som jag köpte på loppis. Ska nog klä den i fårskinns tyg :-)


Mina små hjärtan, Molly har fällt så mycket har nästan inget hår kvar :-))


Läste i en tidning att man kan ha överkast som duk ?? Undra hur det bli när man ställer ner glas, överkastet är ju tjockt =)



Jag har jobbat sen i fredags morse kl 06.00 och går av på fredag kl 06.00.
Här sitter vi i lunch rummet på fika :-)) Janne och Malin på bild...
Det kommer ut ett nytt jobb snart som jag funderar på att söka, det är på Atlas men ett annat ställe....


Vi får se om jag gör det ???
Kommer att sakna mina jobbarkompisar då...
Fast jag kanske inte ens får det :-) det brukar vara många sökande....

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar