Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 1 januari 2012

Gott Nytt År ?




Nyårs afton var lugn vi tittade på tv och mös lite.
Vid 12 slaget var det liv utanför med raketer och smällar jag matade mina hundar ned ost bågar så de märkte inget..


Vi åt :hummer till förrätt Oxfile potatisgratäng





Och marängsviss till efterrätt lite ost och kex:)


Min son och flickvännen som jag skjutsade och hämtade på fest inatt...


Så fina de är ;)
Hmm, vad har de i kassarna ???


Mer ost bågar säger Molly :-)


Nån granne sköt in en raket på vår altan igår och det ogillas :-(
Jag är så rädd för att få skott rädd hund tänker på Molly som är så ung...

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar