Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 17 januari 2012

Sol ute idag !

Som vanligt har jag ägnat min lediga dag åt Rolex och
Molly.


Vi började dagen med lite mys i soffan och det är Molly bra på =)


Sen åkte vi ut i skogen, Rolex levde upp han har just fått börja att vara lös efter sin skada...


Jag valde att gå på ett stort kal hygge för att de har sett
3 st vargar i just detta område...


Det är sant för det står på länsstyrelsens hemsida.
www.u.rovobs.se
Där kan man även rapportera in om man ser lo, varg eller kungsörn.
Jag är absolut ingen vargmotståndare utan vill bara ha koll för hundarnas skull. Molly är i spök ålder det vet jag ju :-) men ändå skrämde hon livet ur mig idag genom att storm skälla och stirra in i skogen.
Därför blev det kalhygget =)


Sen efter 1 timmes bus och promenad åkte vi till Brukshundklubben för att träna.


Jag måste trötta ut den lilla damen före för annars är hon så ivrig och piper under träningen. Idag gick det bra, hon ville inte hem protesterade genom att inte gå av plan :-))


Jag har lagt in bilder på varg som var på en tomt i december här i Fagersta..


Tycker den ser lite ut sim en ljus schäfer ...


Eller????
Men det ska ju vara varg och en av dem som de såg i förrgår var lite brun ..


Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar