Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 14 juli 2011

*S*E*M*E*S*T*E*R*

Nu har jag semester och den är välbehövlig :-)


Egentligen så börjar den på måndag men jag gick av i går morse.


Min första dag så tränade jag spår och lydnad med Molly. Jag har köpt en ny spår sele till henne och igår när vi skulle iväg på spåret så fick jag inte på henne den.....krångligt


Åkte till klubben så de fick visa ett enkelt sätt att trä på den. Hemma gick det bra men inte i skogen med en ivrig vrålande schäfer som bara ville iväg jag blev svettig innan vi spårade :-)



Beställde nya bad handukar vilken ful färg på bilden var de ljusblå och ljus rosa så dom får åka tillbaka...


Vi gjorde ju om badrummet och hade elektikern här från elfirma där köpte vi även handukstorkaren.
Nu är den trasig, så fort vi sätter på den så löser jordfelsbrytaren ut.
Vi ringde elektriker och de kom hit, de sa att det kommit in vatten i den och att de inte kunde göra något.
Så vem kan fixa detta ???
Inte vi, vi kan inget om el de är ju därför man ringer elektriker och hur har det kunnat komma in vatten där ???
Usch, vad trött man blir ibland :-)
Nä, upp med humöret det är ju SEMESTER och handukarna kan ju torka ute i solen.....


Semester slö hund :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar