Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 11 juli 2011

Kors och tvärs runt i Sverige;)




Dom här fina rosorna var inte till mig, dom är till min dotter från hennes kille som också heter Jonas. Dom firade ett år tillsammans =)
Grattis Emma och Jonas !


I lördags var vi upp till Söderhamn och Daniel köpte en ny cross han sålde sin 4-taktare och köpte 2-taktare istället.


Att det ska vara så svårt att låta bli diskmaskin.


Söndags var jag och Molly till Norrköping och träffade uppfödaren och Mollys syskon med ägare. Det var jätte skoj att se alla igen. Även några från kullen före var där, jätte roligt att träffas :)


Som vanligt kunde jag inte sköta mig =)
Vi var iväg och handlade Hamburgare till lunch och hon som jag åkte med är vegetarian och vi hade samma påse, jag bara tog en och hade ätit upp nästan hela när jag kom på att jag käkat upp hennes....pinsamt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar