Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 6 juli 2011

Så enkelt, så gott !

Tänk vad en kopp kaffe och jordgubbar med grädde och glass kan vara gott =)


Jag älskar jordgubbar, när jag var liten så tillbringade jag sommarloven hos mormor och morfar där gjorde morfar ett eget jordgubbsland till mig, och ett till mormor som vi skulle ha till efterrätt.
Jag kan erkänna att jag snodde jordgubbar från mormors land när det var slut på mina.


Det här är mormor jag och morfar på Öland =)


Hunden Sissi sa dom jämt att det var min men hon fick bo hos dem och det trodde jag benhårt på.


Här är jag, Sissi och våran schäfer Anniara. Som synes så väcktes mitt hund intresse väldigt tidigt.





Mina troll ungar, ett kort jag tog häromdagen det roliga är att vi tränat "stanna kvar" när jag tagit kortet så gick jag och Rolex men Molly hon satt kvar jag hade ju sagt det =)



Jag har faktiskt varit ute och plockat kantareller de var lite torra....



1 kommentar:

  1. Anniara hade vi också en hund som hette det fast det var en dobberman. Hoppas att du har haft en bra sommar. Snart är det dax att jobba igen. Men jag måste vara lite knäpp men jag längtar lite bara lite. Kram Sussi.

    SvaraRadera