Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 5 juli 2011

Hur gör man ???

Jag har suttit många timmar och letat efter en sån här text mall


Vill kunna skriva på möbler


Det är så fint tycker jag men hur gör man??


Skriver man på fri hand eller använder man en mall?
Ska man skriva för hand är det kört, det var någon dom sa att jag kunde skriva ut från datorn men från vilken sida gör jag det ???

Bilderna lånat från "himmlarum".....

5 kommentarer:

  1. Oj vad fint! Hojta till ifall du hittar mallar för detta skulle vara kul att prova på!
    Läste i ett tidigrae inlägg att Molly gillar grönsaker,det gör Mara oxå,spelar ingen roll vilken sort :-)

    SvaraRadera
  2. Jag har sitt de där mallarna någon stans, men jag fick inte till de, så om du hittar å får till de e jag oxå intresserad!! ;) kram Malin.

    SvaraRadera
  3. http://www.estelle.nu/se/grp/lantlig-inredning.php

    http://www.jeannedarcliving.dk/_ul/xProductCatalogue/productCatalogue.aspx?Group=78

    SvaraRadera
  4. Hej! Hamnade här av en slump när jag letade efter gjutformar. Ser att du efterlyser fin text till möbler. Jag håller på en del med att göra om möbler och jag saknade sådana schabloner eftersom jag är usel på att skriva själv. Då investerade vi i en maskin som man kan skriva ut schabloner. Titta in på min www.bettansbetong.se och gå in på bloggen och titta på gamla inlägg. Där har jag gjort en del och vi säljer lite till husbehov..Det kan inte vara för smått och krumelurigt annars går det bra. Hör av dig om du är intresserad.
    // Bettan

    SvaraRadera
  5. Bättre sent än aldrig säger dem, men här är en länk till hur man gör! :)
    http://ettvitarehem.blogspot.se/2012/10/text-pa-mobler.html

    SvaraRadera