Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 24 juli 2011

Magsjukor...???

Vilken semester först blev Molly sjuk har aldrig sett en sådan svår magsjuka...


Sen blev Rolex sjuk men inte lika svårt som Molly..


Det är lite konstigt har pratat med fler hundägare här omkring och deras hundar har blivit sjuka. Dom går alltid uppe i skogen. Igår när jag var där uppe så åt Rolex något konstigt köttigt. Jag blev fundersam han äter ALDRIG något annars. När jag kom hem sa jag till Jonas: jag tror någon lägger ut nåt få se om Rolex blir sjuk igen.....
Inatt blev han jätte sjuk ????
Jag kanske inbillar mig...


Emma hade namnsdag igår och det firades med tårta =)


Nu är det mycket kantareller i skogen..


Vi har en orm på vår gård jag vågade inte ta kort på den så Emma gjorde det =)


Mums vi har varit på Vivaldis igen...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar