Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 2 februari 2011

Vem kommer i morgon?

Nu har vi fixar lite tills Molly kommer :-)
Nya matskålar, hon får äta inne i lilla köket medans Rolex får äta i mat rummet så det inte händer något dumt.
En bur som sovplats, jag har även letat fram kompost galler för att skilja dem åt i början. Man kan aldrig vara säker på den vuxna hunden i början. Deras vänskap får växa fram. Valpen kan också vara väldigt jobbig för den vuxna:-))
Här har jag burat in en sovplats ser väldigt litet ut på bilden. Jag vaknar om hon försöker att rymma,vill inte att hon ska komma åt Rolex nu i början. Sen får hon fritt fram i hela huset så klart. Nu är Molly välkommen till oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar