Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 26 februari 2011

Nytt :-)

Jag har fått mitt nya överkast från Ellos och det var faktiskt prisvärt :-)


Jag hade tröttnat på det vita som jag hade förut men kanske tar fram det igen.


Ska ha nya kuddar fick lägga på de gammla.


Jag var upp på stan och skulle köpa vitt tyg till nya kuddar som jag tänkte sy men det fanns inget vitt tyg. Köpmännen går ut med att man ska handla på hemma plan men det finns ju aldrig nåt här. Molly fick iallafall lite Miljöträning för hon var med.


Nya gardiner från textilonnet gardin längderna heter "Ellen" .


Jättefina ska nog köpa Hissgardinen med.

1 kommentar:

  1. jätte fina gardiner. jag har också beställt därifrån fast hissgardiner. Super bra pris där. Gillar ditt överkast.

    SvaraRadera