Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 13 februari 2011

Söndagen.....

Idag var jag och Rolex ut på långpromenad det har blivit lite dåligt med det sista veckan undrar varför:-)
Se så fint det är .......


Strålande väder och jätte skönt ute. Vi njöt både Rolex och jag.


Lite tända ljus på kvällen


Kanin i bur.... Haha
Jag vänjer Molly korta sekunder att vara i buren och hon trivs där använder den som sovplats


Kompisar.....
Jag hade tänkt att åka på auktion idag men orkade inte får ta det näst ggr det är. Jag har ju att göra ändå måste ut och måla Kökssoffan sen är det nytt tyg som ska på, tycker det är lite tråkigt att stå ute i garaget det är lättare på sommaren när man kan vara ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar