Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 16 februari 2011

Jag har alltid sagt att hundar ska vara på golvet :-)


Hm, nu har jag två i soffan drömmen om en vit soffa är långt borta får nog ta en svart hehe...


En liten blomma som sambon kom med på <3-dagen


Jag har bakat bröd idag det var ett tag sedan sist


Äntligen har vi blivit av med det här bluff företaget hörde att det var två kriminella som drev det. De via callcenter och erbjöd gratis nyckelring ifall man skulle tappa den så kom nyckelknippan tillrätta. Vi gick på det men efter ett tag kom fakturor nerdimpande i brevlådan och de sa att vi var tvugna att bet annars gick de vidare. Vad gör man jo bet. Det har kostat oss runt 2000 kr men nu har vi lyckats blivit av med dem....gissa om jag varit arg?????


Lill snok och stor snok


En ny ras "kanin schäfer"



1 kommentar:

  1. Hejsan tjejer!!!!
    Ojojoj vilken härlig blogg!
    Fanns ju massor att titta på,inredning och naturligtvis hundarna :-)
    Nu ska jag kolla vidare,på återkommande och pussa på lilla Molly ifrån oss!!

    SvaraRadera