Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 4 februari 2011

Trivs i vår säng :-)

Första natten har passerat och det gick bra, hon sov så gott mellan matte och husse.


Molly saknade nog närheten av sina syskon. Hon ville iallafall inte ligga i sin bädd. Men vi sov gott alla tre.


Den som är jobbig är Rolex han får ställa om sig helt, när jag var ut med Molly hoppade han upp i fönstret och hade ner min fina vas :-(
Så har han aldrig gjort förut.


Men det får ta den tid det tar för honom att vänja sig.


Det blir kompost galler, men hon är en hejare på att klättra över dem.

2 kommentarer:

  1. Vad söt hon är.Jag har 3st kompisar i sängen om natten de har aldrig sovit på golvet.Kompostgaller är bra,min katt bodde i köket den först veckan.Men nu går det jättebra med hundarna.Det värst var att hundarna åt upp kattmaten,så nu har hon sin matplats på köksbordet.

    Kram Marlene

    SvaraRadera
  2. Gud vad söt. ja då ser jag att ni har mycket att göra Kram Sussi.

    SvaraRadera