Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 6 januari 2011

Sista skiftet ;-)

Här är en bild på min arbetsplats vi får inte fotografera inomhus så det blir en bild utanför grindarna.
Skönt nu väntas det lite ledighet jag jobbar sista natten i natt


Jag som jobbat både jul och nyår det här året. Nu har jag bara fyra skift på två veckor, jag ska försöka att åka till Söderköping och hälsa på valpen nu när jag blir ledig.


Snön bara vräker ner så här kul var min bil när jag skulle hem råkade ta en trasig motorvärmastolpe, inte kul!!!

2 kommentarer:

  1. Ta en stolpe körde du på en:(( inte kul med nya bilen ja snart är du ledig så bit i hop Kram sussi.

    SvaraRadera
  2. Inget vidare väder ute.
    Passa på och njut av ledigheten nu.

    Ha det bra!!!

    SvaraRadera