Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 26 januari 2011

En vecka kvar !

Nu är det bara en vecka kvar tills Molly kommer hem till oss det är hon som sover å bilden

Här är bus fröna ute och leker i snön man ser riktigt hur pigga de är.

Jag har tagit bilderna från Jenny Melin det är hon som äger tiken "Criga", den här bilden tycker jag är så härlig när hon leker med sina valpar....skratt**
Molly till vänster....
Igår var vi och handlade lite grejer till valpen bla. en ny korg, stackars Rolex han var jätte glad och trodde det var till honom. Jag köpte en billig korg för Rolex slaktade sin biabädd när han var valp. Man lär sig:=) Bia bädd får hon när vi sett om det går att ha den hel, för de är rätt dyra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar