Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 21 januari 2011

Fredag hela veckan ;-)

Härlig dag i dag solen lyser och det är underbart ute. Jag och Rolex har nyss varit ute på promenad runt sjön..
På måndag börjar allvaret igen 70 Tim /vecka ......


Blev sur på Per Kvadrat i Avesta idag, när vi köpte kaklet där så sa dom- ta i så att det räcket. Ni får lämna tillbaka allt som blir över....Vi fick 8 pkt kvar det är några tusen kr. Icke att vi får lämna tillbaka det fast de lovade. Vi kommer INTE att handla där igen. Dom kan glömma att vi köper toastol, duschvägg och badrumsmöbel där + handukstork.
Jag som tänkte att jag skulle byta kaklet mot en toastol..... Lurad igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar