Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 14 januari 2011

Klockor

Jag har inte gett upp än...ler Här är olika modeller på klockor som jag tittat ut. Den översta är jätte dyr och stor kostar 1500 kr

Det lutar åt klocka nr 3 som jag tittat ut först. min syster sa att den fanns på hembygds gården så jag ska snart åka dit och titta om den är kvar.
Att skicka efter varor från nätet är enkelt men ofta blir man besviken, så jag vill gärna se varan i affären.
Den vita är fin, jag är också orolig över att klockan ska ticka för högt så att det blir irriterande
Liknande som klocka nr 3 fast på tvären, jag sitter och trycker i soffa har hantverkare i badrummet i källaren. Jag är ledig idag men gick upp halv 7 vill inte springa runt i nattsärken när de är här ;=)
Igår var jag och Rolex ut till bruks hundklubben de har inomhusträning i stallet så Rolex var rätt mätt när han kom hem om ni förstår vad jag menar (snuskhund).....

1 kommentar:

  1. Hej, du har kommenterat Hildas Hem&Trädgård. Hennes träd. Beställ "poesiträd" hos Ylva Skarp- googla adressen. sätt sedan i valfri gren!
    Häpp!

    SvaraRadera